08 desember 2005


Nok en helligdag i Spania, "Marias Unnfangelse..." Sorry, jeg tror ikke på det, men mange synes jo det er flott med mange helligdager. Erkeengelen Gabriel var nok en luring, men det må jeg si, han hadde en flott obo!
Ettersom jeg nå ramlet inn på temaet musikk, så kan jeg fortelle om mitt eneste ønske til jul, jeg ønsker meg en ny luftgitar! Nå har jeg brukt den samme i over 30 år og da er det vel på tide med noe nytt? Vel, jeg har jo i år lært at man ikke skal bytte ut alt som man har hatt i over 30 år.... - men den gamle luftgitaren er jeg virkelig lei av, vanskelig å stemme er den også!
I går kom lutfisken hjem... eller det gjorde den vel ikke i følge sangen: "Lutefisken lengter hjem, lutefisken lengter hjem, lutefisken lengter hjem til havet, for havet det er lutefiskens hjem".. Norsk lutefisk for knapt 10 euro pr kg er vel ikke ille? (Og etterpå havner den i Middelhavet).
Leste på nettet at sladden skal fjernes i Norge, så nå blir det full gass, uansett hvor glatte veier det er, sladding er ikke lenger tillatt!

Ingen kommentarer: