29 april 2006

Dette er fra nettavisen:

Miss Universe solbrent i Bergen

Normalt blir ikke folk solbrent i Bergen i april. Men dagens 18 bergenske varmegrader var nok til at Mona Grudt fikk kjenne steken. Se bilder fra moteshowet.


Mona Grudt, Miss Universe fra 1990, var booket inn som konferansier til moteshowet på Torgallmenningen i dag. Hun var ikke i byen mange timene. Hun kom med fly i dag tidlig og etter et par timers jobbing bar det av sted til Flesland for å fly tilbake til Trondheim. En ting hadde hun imidlertid fått med seg: solsteken i vår-Bergen.

– Jeg har blitt solbrent!
– Det var varmt og deilig her i dag, kanskje for varmt. Jeg har blitt solbrent!, sier Grudt og ler i hast på vei til taxi.

Selv om hun ufrivillig ble mer rød enn planlagt, og at Bergens-oppholdet ikke varte så lenge, satte hun pris på å være i byen.

Bergen en flott by
– Dere bergensere har en flott by. Det kommer så tydelig frem når solen skinner. Showet på Torgallmenningen var helt fantastisk. Det var masse folk og mye liv. Dumt at jeg ikke kunne være her lengre, men jeg må hjem til barna mine, men jeg har svært lyst å komme tilbake, sier Grudt.

Herman Friele på catwalken
Et av høydepunktene under dagens show var da ordfører Herman Friele viste seg frem på catwalken. Ikke den fødte modellen, men ingen kan ta fra ham at han er sporty. Skjønnheten Grudt roser Friele.

– Dere har en sporty ordfører. Han var jo flink, sier Grudt og smiler.

Tidligere hadde Bergen et fotballag som var byens stolthet.... nå er det kjempestort at det kommer ei trønderjente som vant en missekonkurranse for 16 år siden.... og at sola skinte samtidig!!!! (Og så merkelige navn de bergenske journalistene har fått!!!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

Anonym sa...

Here are some links that I believe will be interested

Anonym sa...

Keep up the good work. thnx!
»