06 juni 2006






Tagging en Las Lagunas de Mijas Costa.
Tagging i Mijas.


Jeg har alltid innbilt meg at det kun var unge gutter med hettejakker og et alt for stort markeringsbehov som drev på med slikt. Men her sitter jeg med beviset på at det også er jenter som har slike behov. Etter hva jeg forstår så erkjenner i allefall den ene sin store kjærliget til "Patri".. Litt søtt, javel, men ikke direkte vakkert i mine øyne.

Jeg så at disse jentene kom og kremtet ganske høylytt for å gjøre dem oppmerksomme på at de ble iaktatt. Da løp de sin veg, men kom etter en tid tilbake. Da hentet jeg kameraet og ba om et smil; " jeg tar bilde av dere"... ingen reaksjon, de SKULLE gjennomføre sine kjærlighetserklæringer til Patri og litt til.....

Det er i vår kommune dannet en innbyggerforening som har til formål å få fjernet store stygge reklameskilt og plakater. Og denne foreningen behøvs, for det er alt for mange slike enorme stygge skilt som faktisk skjemmer miljøet minst like mye som den stadig tiltagende taggingen.

Men jeg vil heller ikke ha tagging... og slettes ikke der jeg selv bor, så dermed har jeg utfordret skjebnen ved å "henge ut" noen på nettet slik at "hele verden" kan se dem.


Nada mas.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

Anonym sa...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

Anonym sa...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

Anonym sa...

idiot, finn på no bedre å blogge a!