05 mai 2006

Sevilla CF

Som mange nok har forstått så er Barcelona FC klubben i mitt fotballhjerte, men det er jo plass til flere. Ettersom jeg bor i Andalucia, bare et par små timers vei fra Sevilla, så følger jeg jo selvfølgelig godt med på det som skjer der, og Sevilla FC har en meget god plassering i mitt fotballhjerte. Og som alle fotballinteresserte nå burde vite så har Sevilla FC nådd helt fram til finalen i UEFA-cupen som spilles den 10. mai. Motstanderen er et "bakgårdslag" fra England... Middlesbrough.... (jeg stjeler denne betegnelsen "bakgårdslag" fra en kjent norsk fotballtrener)....
På den annen side er jeg frekk nok til å benytte et bilde av Javier Saviola, argentineren som er utlånt fra Barcelona CF til Sevilla CF.

Det er noe som sier meg at både Uefa-cupen og CL-cupen vinnes av et spansk lag.... eller er det bare mitt fotballhjerte som dundrer ivei?

2 kommentarer:

Anonym sa...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

Anonym sa...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»