17 mai 2006


JA! Jeg har holdt pusten!

Men nå er det hele på plass. Sevilla vant UEFA-cupen og Barcelona vant Champions League.

Jeg ser av diverse nettsider at noen mener den norske dommertrioen var dårlige, men jeg tror dette skyldes abnorm anglofile fotballfølelser. Det finnes ingen mulighet for å benytte fordelsparagrafen i et slikt tilfelle som Lehmann utførte i og med at fløyta hadde gått. Da er det kun rødt kort som gjelder! Det feilaktige idømte frisparket som gav Arsenal mål, det kunne jo verken dommer eller linjedommer fra sin posisjon se.... god filming!

Men jeg har en sterk mistanke om at Arsenals eminente spiss Henry, blir å finne i Barcelona FC fra neste sesong... dette til tross for at den spanske rikskanal TV1 i kveld nesten forlangte at Henke Larsson skulle fortsette i Barca!

Nå er det fotballpause i min blogg... gidder ikke å skrive om VIF eller Start eller noen av de andre lagene i Norge som faktisk er på samme lavnivå. Skal følge litt med Palermo neste sesong...

Nada Mas!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»

Anonym sa...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»