17 mars 2006

Pensjonist?

Ola gikk av som pensjonist etter 40 år i samme jobb og ble feiret med kaffe og bløtekake på spiserommet den siste arbeidsdagen.

Sjefen spurte Ola om hva han ville gjøre nå som han ble pensjonist. "Ja" - svarte Ola "jeg skal sette meg i gyngestolen og der skal jeg sitte i to uker". "Javel, det kan vel være godt" sier sjefen, "men hva skal du gjøre etter to uker?" "Jo" sier Ola, "da skal jeg prøve å gynge litt".

I ca to mnd har jeg vært så plaget av isjias at jeg har vanskeligheter med å konsentrere meg nok til å skrive i bloggen min. Etter utallige konsultasjoner hos min kiropraktor og 400 € fattigere, er jeg såvidt i gang igjen. Men en ting har jeg lært meg, jeg skal anskaffe meg en bedre stol å sitte på når jeg sitter ved PCn. Ikke en gyngestol akkurat, men en GOD kontorstol er det jeg behøver.

Ingen kommentarer: