16 oktober 2006

Hiking in Sierra de Mijas
Costa del Sol is not only beaches and bars. On your own feet you can explore a georgous nature in the hills and mountains, good for soul and body.

Out there in the wilderness it is imortant to bring not just water and food, but also your mobilphone. If something bad happens, you have to call for help.

One sunny day in Sierra de Mijas I suddenly got a message on my mobil:

"From: IAM Maroc Telecom welcomes you to Marocco. For any information dial 444 your internationalroaming call center"

Well, it was a long trip that day, but Marocco? Posted by Picasa

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det er sikkert kjempefint å gå turer i området. Jeg ser at du har det godt og varmt. Skulle gjerne vært i varmen, for i dag kom vinteren til Nordland.

Men å gå tur helt til Marokko var jo litt i drøyeste laget, selv i maksvær. ;-)

Mare Nostrum sa...

Leker litt med tanken på å skaffe telt og sovepose og eventuellt overnatte der ute.

Anonym sa...

synes det er morsomt at du får massage på mobilen! Thi hi

Mare Nostrum sa...

...den vibrerer....

Anonym sa...

Mare Nostrum,

Jeg vil bare si at det er jeg, Starlett som har skrevet den første kommentaren. Det var ikke meningen å være anonym, og jeg trodde jeg var innlogget.
Jeg var nok på mitt mest platinablonde da jeg skrev det. ;)

Var så opptatt av det du hadde skrevet at jeg sannsynligvis glemte å logge meg inn.